مدیر سایت کلمه: جریان اطلاع رسانی خاموش نخواهد شد

مدیر سایت کلمه گفت: امروز دیگر مانند زمان های گذشته نیست که با راهزنی و گردنه گیری بتوان مانع از رسیدن قاصد خبری به مقصد شد.
به گزار ش خبرنگار ندای سبز آزادی، در پی هک شدن سایت کلمه ارگان رسمی اطلاع رسانی میرحسین موسوی توسط گروه موسوم به ارتش سایبری مدیر گروه خبری کلمه تاکید کرد دامنه ی این سایت دزدیده شده است و با توجه به ایمنی بالایی که کلمه داشت این کار جز با کمک دولتی که زیر ساخت مخابرات کشور را در اختیار دارد امکان پذیر نبود.
وی با اشاره به محدودیت های روز افزونی که برای اطلاع رسانی به وجود آمده است گفت: محدودیت ها پیش از این هم بسیار زیاد بود و از پایگاههای خبری تا یک نویسنده ساده را که فقط می خواست صدای اعتراض مردم را به گوش
دیگران برساند شامل می شد اما با توجه به اینکه "کلمه" پایگاهی بود که هیچ گاه از مرزهای قانونی فراتر نرفت و اتفاقا سیاست اصلی آن دید بانی قانون اساسی بود و نیز با توجه به اینکه همواره این سایت در دعوت مردم معترض به آرامش نقش اساسی داشت اینبار راهزنان اینترنتی دچار خطای بزرگی شدند.
وی افزود : در واقع آنان رسانه ی محدود و فیلتر شده همچون یک سایت اینترنتی را برای مهندس موسوی نیز برنتابیدند و احتمالا این را باید ناشی از سیاست ازادی نزدیک به مطلق دانست.
وی ادامه داد: این اتفاق قطعا حرکتی در چارچوب یک سناریوی سازماندهی شده است . چرا که می بینیم تقریبا تمام صداهایی که با پایبندی به قانون اساسی و نگاهی دینی و مذهبی وضعیت موجود را به نقد کشیده اند در حال خاموش شدن هستند تا بتوانند تبلیغات خود را برای انحرافی نشان دادن حرکت اصیل مردم معترض جا بیندازند. برای همین خاموش شدن صدای کلمه با زندانی شدن شخصیت های مذهبی و نورانی چون بهشتی و نوری زاد و دهها روزنامه نگار مومن و وطن دوست را باید دریک راستا و جهت ارزیابی کرد و آن اینکه مردم بی پناه ما نگاه دینی را فقط و فقط باید از تریبون رسمی دریافت کنند و هر کس که مانند آنان نیندیشد مجبور است برچسب منافق و سکولارو کافر و
معاند را بپذیرد.
مدیر کلمه در عین حال تاکید کرد: علیرغم همه محدودیت ها و وضعیتی که فرق چندانی با حصر ندارد تلاش می شود تا جریان اطلاع رسانی در مورد آقای موسوی تداوم پیدا کند ضمن اینکه انشاالله بسیار زود کلمه را از دست گردنه گیران نجات خواهیم داد.
وی خاطرنشان کرد: امروز دیگر مانند زمان های گذشته نیست که با راهزنی و گردنه گیری بتوان مانع از رسیدن قاصد خبری به مقصد شد و چه کلمه باشد و چه نباشد جویندگان حقیقت یابنده خواهند بود.

0 نظرات :: مدیر سایت کلمه: جریان اطلاع رسانی خاموش نخواهد شد